Levné parfémy FM Group

Víte, že levné parfémy mohou být velmi kvalitní parfémy?

Powered by Zen Cart :: The Art of E-Commerce [home link]

Jak nakupovat

Nakupujete na internetu poprvé? V tomto průvodci se Vám pokusíme jednoduše vysvětlit, jak na to.

1. Výběr zboží

V našem internetovém obchodě přijmáme objednávky v kteroukoliv denní i noční hodinu od pondělí do neděle. Také můžete objednávat přes email info(zavináč)fm-group.cz nebo telefonicky na čísle +420 723 816 058 nebo +420 774 611 017.

Zboží v tomto internetovém obchodě je rozděleno do několika kategorií (menu vlevo), jejichž procházením si můžete vybrat zboží, o které máte zájem a to následně vložit do košíku. Zboží si můžete také vyhledat podle Vaší oblíbené vůně (levý sloupec).

Po vložení zboží do košíku máte možnost "pokračovat k objednání" nebo "zpět k nákupu". Vyberete-li "zpět k nákupu" můžete vkládat do košíku další zboží. Po kliknutí na "Obsah košíku" na stránce vpravo nahoře se Vám zobrazí podrobnosti o vybraných produktech, ceně a možnosti zaplatit.

2. Forma úhrady a dokončení objednávky

a) Při placení budete nejprve vyzváni k registraci. Zaregistrujte se vyplněním údajů ve formuláři. Pokud jste již registrovaným zákazníkem stačí se jen přihlásit.

b) Nyní vyberete dodací adresu. Můžete přidat novou dodací adresu nebo nechat stejnou jako fakturační.

c) Nyní zvolte způsob dodání.

d) V dalším kroku zvolíte způsob platby.

e) Kontrola a potvzení objednávky

3. Odeslání zboží

Expediční lhůta je orientačně uvedena u popisu každého výrobku. Obvykle u zboží skladem je to 1-4 dny pracovní dny. U zboží, které skladem není bývá expediční lhůta 3-5 pracovních dnů.

O průběhu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat písemně na Vaší emailovou adresu. Pokud jste registrovaný zákazník můžete stav Vaší objednávky sledovat po přihlášení v našem eshopu. Takto Vás informujeme i o vyexpedování objednávky. Upozorňujeme, že pošta někdy nedoručí balíček k Vám domů nebo dokonce ani nezanechá oznámení o zásilce ve Vaší schránce. Pokud tedy balíček nebude do 3 dnů po vyexpedování doručen, doporučujeme Vám si na poštu dojít osobně, případně se telefonicky s poštou domluvit na dodatečném doručení.

zpět